Συχνές Ερωτήσεις (FAQ)

Πώς μπορώ να κάνω εγγραφή στο Aquawin;

Για να εγγραφείτε, επισκεφθείτε την αρχική σελίδα και πατήστε το κουμπί "Εγγραφή". Συμπληρώστε τα στοιχεία σας και επιβεβαιώστε την εγγραφή μέσω email.

Τι κάνω αν ξέχασα τον κωδικό πρόσβασης;

Πατήστε "Ξεχάσατε τον κωδικό;" στην οθόνη σύνδεσης και ακολουθήστε τα βήματα για επαναφορά.

Είναι δωρεάν η δημιουργία λογαριασμού;

Ναι, η εγγραφή στο Aquawin είναι εντελώς δωρεάν.

Ποιες μεθόδους πληρωμής υποστηρίζει το Aquawin;

Υποστηρίζονται κάρτες Visa/Mastercard, ηλεκτρονικά πορτοφόλια και τραπεζικές μεταφορές.

Πόσος χρόνος χρειάζεται για να επεξεργαστεί μια ανάληψη;

Συνήθως από μερικά λεπτά έως 48 ώρες, ανάλογα με τη μέθοδο.

Υπάρχουν μπόνους καλωσορίσματος;

Ναι, για νέους παίκτες υπάρχει πακέτο καλωσορίσματος με μπόνους κατάθεσης και δωρεάν περιστροφές.

Πώς μπορώ να επαληθεύσω τον λογαριασμό μου;

Θα χρειαστεί να ανεβάσετε ένα έγγραφο ταυτοποίησης και αποδεικτικό διεύθυνσης.

Υπάρχει όριο στις καταθέσεις ή αναλήψεις;

Ναι, υπάρχουν ημερήσια, εβδομαδιαία και μηνιαία όρια που μπορείτε να δείτε στο ταμείο.

Πώς λειτουργεί το VIP πρόγραμμα;

Οι πιστοί παίκτες συγκεντρώνουν πόντους και ανεβαίνουν επίπεδα με προνόμια και αποκλειστικές προσφορές.

Είναι ασφαλής η χρήση της πλατφόρμας;

Ναι, χρησιμοποιείται κρυπτογράφηση SSL και τεχνολογίες ασφάλειας δεδομένων.

Υπάρχει υποστήριξη πελατών στα ελληνικά;

Ναι, η ομάδα υποστήριξης εξυπηρετεί και στα ελληνικά.

Πώς μπορώ να αλλάξω τον κωδικό πρόσβασής μου;

Μπείτε στον λογαριασμό σας και επιλέξτε «Ρυθμίσεις λογαριασμού».

Τι είναι η επαλήθευση δύο παραγόντων (2FA) και πώς την ενεργοποιώ;

Είναι μια επιπλέον μέθοδος ασφαλείας. Την ενεργοποιείτε από τις ρυθμίσεις ασφαλείας στον λογαριασμό.

Πώς μπορώ να δω το ιστορικό των παιχνιδιών μου;

Στην ενότητα "Το προφίλ μου", θα βρείτε το ιστορικό παιχνιδιών και συναλλαγών.

Υπάρχουν καθημερινές προσφορές ή τουρνουά;

Ναι, το καζίνο προσφέρει καθημερινές προσφορές, spins και τουρνουά.

Ποια είναι τα όρια ηλικίας για συμμετοχή στο Aquawin;

Πρέπει να είστε τουλάχιστον 21 ετών για να παίξετε νόμιμα.

Πώς μπορώ να διαγράψω τον λογαριασμό μου;

Επικοινωνήστε με την υποστήριξη πελατών για να αιτηθείτε την απενεργοποίηση.

Υποστηρίζονται κινητές συσκευές και tablets;

Ναι, η πλατφόρμα είναι πλήρως βελτιστοποιημένη για κινητά και tablets.

Τι κάνω αν το παιχνίδι κολλήσει;

Ανανεώστε τη σελίδα ή επικοινωνήστε με την τεχνική υποστήριξη.

Πώς μπορώ να έρθω σε επαφή με το τμήμα υποστήριξης;

Μέσω ζωντανής συνομιλίας ή email από την ενότητα "Επικοινωνία".